Lördagar brukar i bästa fall innebära en sväng till stadens second hand-affärer, i alla fall för mig. Jag och mamma åt långfrukost tillsammans med bröderna mina (pappa var på jobbet). Efter detta tog vi oss till Bra & Begagnat och vi fyndade, både mamma och jag!
 
I found these guldklimpar down below (sicken svengelska jag fick till där vaah):
 
 
Ett par jättetuffa rutiga shorts!!! Känner på mig redan nu att de kommer användas både i höst och vinter med ett par strumpbyxor under, och till våren. Kanske även barbent till sommaren?
 
 
En väldans massa tack. Har länge tänkt att på något sätt få upp orden "Tack Gud" på min vägg, just för att påminna mig om hur otroligt mycket jag har att vara tacksam för. Saker som annars är lätt att bara gotta sig i. Denna tavlan fyller den funktionen nåt otroligt bra. Visst är den vacker?
 
 
Två fabulösa LP-skivor. Den övre med Maritza Horn har jag lyssnat en hel del på, främst på Spotify, och fick därmed ett litet glädjeryck när jag såg den. Den undre köpte jag för att den var så fin, med kvaliteten på bilden, ballongerna, de slitna kanterna på fodralet, hennes klänning... Kan avslöja att musiken var lika fabulös den. Dessa kommer hamna på min vägg tills vidare.
 
 
Monet minsann! Så fort jag kom hem tog jag ur bilderna från ramarna, klippe ut själva målningarna och ska låta även dem hamna på väggen. Vet inte hur och var riktigt än dock. Men de är fina right?
 
Nu ska jag fortsätta greja på mitt rum. Hyllor plockas ner, töms på skräp jag inte vill ha kvar, målas vita och pyntas med föremål som jag faktiskt tycker om. Det är superduperroligt. Älskar att ha små projekt.
 
Hoppas din lördag varit fin so far, och ta hand om dig ikväll. Vi hörs förhoppningsvis snart igen!
  
  

1 kommentarer

Anonym

28 Oct 2015 12:20

kissemisseeee

Kommentera

Publiceras ej