Min favoritstad är utan tvekan Malmö. I helgen fick jag chansen att åka dit tillsammans med min familj för att på söndagen gå på Comic Con, vilket är en mässa med fokus på spel, cosplay och serier. (någon mer kunnig får gärna rätta mig). 
 
Vi kom dit sent på eftermiddagen, och när vi kommit fram till campingen där vår hyrda stuga fanns tog vi en kvällspromenad ner till havet. Så otroligt vackert!
 
 
 
Vi gick till samma ställe där vi badade i somras. Spoiler: det var ganska mycket varmare då.
 
 
 
Vi var båda lite halvkrassliga, min bror Daniel och jag. Men vad gör det när man är pepp på livet och är vid havet en fager kväll som denna, right? Vår mamma har tagit bilden på oss här nedanför, och man kan tydligt se att "VI KÄNNER LIIIIVET I OSS", som Madicken skulle ha sagt.
 
 

Kommentera

Publiceras ej