BLÄÄ:et började i lördags och fortsätter in på denna vecka. Det är helt sinnes vad jag önskar att jag vore frisk och orkade göra allt jag ville och borde. Planera kommande dagar, städa mitt rum, läsa min bok, fixa det sista inför premiären på lördag...

Ja, det är premiär på lördag! Min sista premiär någonsin i min älskade teatergrupp vid namn Zebrafanterna (don't ask, jag har inget som helst att göra med namnets uppkomst). En grupp som jag har lärt mig så mycket av. En grupp där jag har hittat vänner för livet. En grupp där jag har hittat mig själv mer än någon annanstans. Ja här blåser cheesy klyschvindar förbi, håll i hatten.

Jag har i alla fall upplevt otroligt mycket tack vare dessa människor och den miljön, och det kommer garanterat kännas tomt och sorgset på måndag eftermiddag när sista föreställningen någonsin är spelad.

Men den smällen får jag ta då. Nu ska jag fokusera på att bli frisk, ladda energin igen och så småningom leverera det absolut bästa jag bara kan på Teaterbions scen.


Är du nyfiken på att veta mer om föreställningen? Fråga fråga fråga!

Kommentera

Publiceras ej