Helgen har, förutom att jag har blivit ägare till fina nygamla prylar, använts till att fixa med lite hyllor på mitt rum. De har målats vita och föremålen som prydit hyllorna ett bra tag byttes ut. Dessutom har egengjorda världskartevimplar bytts ut mot mindre och fler, färgglada vimplar från Lagerhaus. Det blev en riktig pysselhelg helt enkelt.
Fler och tydligare bilder kommer kanske senare i veckan när jag hunnit rensa upp lite grann. Det blev ju trots allt lite grejer som så småningom kommer ta farväl av mitt rum och flytta ner i lådor tills vidare (däribland en mängd CD-skivor med artister såsom Amy Diamond, Eva och Adam-tuffingarna Shebang och Absolute Kids). Nu täcker dem mitt golv och mitt skrivbord. Inget vidare på bild. 
 
 
 
Heeey jag provade shortsen också! I löv dem. Bekväma, lite personliga och enkla. 
 
 

1 kommentarer

Tiger

05 Oct 2015 20:10

DU ÄR SÅ FIN

Kommentera

Publiceras ej