Hösten gör mig trött. Det må vara den årstid som jag älskar allra mest, men även den årstid där mycket blir mörkare och tyngre. Kraven som skapas tar mycket fokus, och bloggen glöms bort. Eller snarare, den flyger omkring i huvudet som något jag vill lägga fokus på, men den landar inte. Så något skrivande blir inte av. 
 
Jag älskar att skriva, älskar att uttrycka mig. Men när kreativiteten går åt att skriva utförliga PM och nyanserade prov så är det mesta som blir över rätt.... meh. Men snart, snart blir det i alla fall en veckas vila. Höstlov. Då banne mig ska jag blogga, städa mitt rum, läsa annat än vad skolan tvingar mig till, göra korta trips med fina människor, ta joggingrundor och annat som orken inte räcker till nu. Intalar jag mig själv i alla fall. Och även om de tankarna bara stannar som tankar så är det bra nog för mig. Det är en morot som får mitt nuvarande jag att orka lite till.
 
!!Heja dig, Linnea!!  
 
 
FÖRRESTEN! Min energitorka (?) har även gett mig bloggtorka. Så kom igen. Help a sister out. Vad vill ni läsa om?
 
 

1 kommentarer

Tiger-randiga, fluffiga, rosa, höst-kaffesockar

16 Oct 2015 20:41

Jag vill läsa peppinlägg, för du är så himla bra på att peppa. Vill läsa om tips, teaterupplevelser, dina åsikter om saker och ting och även gulliga bilder på djur, hihihi

Kommentera

Publiceras ej